Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: danyolka
Категория: Музика
Прочетен: 191088
Постинги: 55
Коментари: 55
Гласове: 6671
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.11.2007 18:27 - >>>ИЗБЕЛИ ЗА ДА СВЕТИШ<<<
Автор: danyolka Категория: Забавление   
Прочетен: 2290 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 30.09.2011 22:23


Здравейте, мили мои … Слушайте тази история, разказа ми я всеобщата любимка на целия квартал “Запад-нал” - баба Злата, съвсем наскоро по повод раздумките ни за лозови сърмички, понижението на цените на вносните цигари, безБожната  цена на памперсите и новото чудно веро “мейд ин чайна”. Постарах се да го предам достоверно, ама друг път!   Ех, че чудно препаратче за почистване...Първо реших да си избеля кърпите, и хоп - о, чудооо- бели като сняг. После и чаршафките, чорапките и всичко що е било бяло в сегашния му живот. Всичките  комшийки ми завидяха за чудно бялото пране по простора ми и започнаха Отмъщението на Злобарките. То включваше – плюене от по-горните етажи, тупане на вехти, мухлясали и въшлясали черги, пътечки и козяци по всяко време на денонощието, изхвърляне на стодневни помии от хладилниците им и то с една-единствена цел – да затъмнят моята белота!!! Ама то бяло, бяло, та чак свети! А аз горда чистофайница, виря си носа и не ми дреме как ме киризят   простосмъртните мръсници. Започнаха да ме причакват пред входа и да се оплакват, че не могат да спят от белите нощи (ма какви бели нощи в България – глупости на търкалета, по-скоро бели мечки са ви нагазили или бели мишки, викам си аз), и представяте ли си, заради МЕНЕ! Аз си мислех, че е заради бялото ми пране, а то заради мене...Щото съм блестяла по-ярко и от тях. ХА!?? И тогава се сепнах, врътнах се на пръсти, плеснах се по челото (щото ме гони склерозата), изприпках до нази и си сложих  очилата и отидох в кухнята. А защооо в кухнята?? Защото там са ми всички любими препаратчета, шампоанчета, балсамчета – седят си там над мивката, подредени като войничета, готови за битка. Наместих си диоптрите на носа и го забучих в тях...но се стреснах от огледалото, защото оттам ме гледаше албиноска мая прекрасная....И един такъв ореол над мен блести, та чак те заслепява. И аз да не забележа досега, Божеее???

*** *** ***
Ясно ви е защо съм толкова неотразима вече, налиииии???? Избели за да светиш!!! ...Или поне си измий косицата с В…., ама гледай да не изчезнеш съвсем ...


Тагове:   смях,   избели,   светиш,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikii - Опитвах....
18.11.2007 16:13
Опитвах се да пиша с бели букви на бял фон! Получава се! Ето - четете нататък:
цитирай
2. norman - :-)
23.11.2007 11:16
много си забавна, хи-хи
цитирай
3. norman - о, ниема да ти пишем повече
23.11.2007 11:17
и тука с предварителен фейс контрол и одобрение на коментара...много се нерва !
цитирай
4. danyolka - махам
23.11.2007 11:27
гооооо...пиши, плийз
цитирай
5. norman - о, добре, благодарим
23.11.2007 11:32
много си отзивчива :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив